Arco, Idaho,

9 september 2013 - Arco, Idaho, Verenigde Staten

Hallo allen,

We zijn zojuist (onze tijd half 7) aangekomen in Arco, we hebben weer een mooie RV plek met FREE WIFI kunnen bemachtigen.

We werder vanochtend weer wakker met de zon, dus buiten ontbijten. Douchen was niet mogelijk, want die voorziening was er niet. Wel hadden we een prachtige plek om te overnachten. Eerst leek het niks, zo achter een autosloperij en aan de andere kant van de weg een betonfabriek, maar het was mooi aan een kabbelend stroompje. Vandaag  op zoek naar de watervallen van Shoshone en dat viel eerst niet mee, maar de sightseening door Twin Falls was ook de moeite waard. Toch gevonden en erg mooi, wat een gebied. Een grote kloof door het landschap. Bekijk de foto,s maar. Ook de Twin Falls watervallen waren mooi. Niet het meeste water, want dat heb je in het voorjaar. Daarna weer verder gereden, op naar Crater of the Moon. Wat een indrukwekkend gebied, een vulkaan is hier niet, maar er zijn vroeger lavastromen ontsnapt uit dit gebied. Het lijkt nu op een maanlandschap. Gewandeld en dan op zoek naar de camping in Arco. Boodschappen gehaald, wat eten we toch veel.....alweer alles op......koken, eten en de vaat. Wasmachine en droger aan, wat hebben we het druk! Morgen verder. Tot ziens.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tiny Hoving:
    10 september 2013
    Wat zien jullie toch veel nu, zo reizend met een camper ( wel een joekel trouwens ;-), maar beetje ruimte is nooit verkeerd). Prachtige foto's ook. Heel veel plezier en de groeten ook aan Gerda en Gooitzen.
  2. Bert en Marian:
    11 september 2013
    Het ziet er allemaal geweldig uit. Geniet er van, groeten uit ZK.
  3. Harma en klaas:
    11 september 2013
    wat ziet dat er geweldig uit zeg.
    ohja trapje al gevonden...........