Warme dag

18 september 2013 - Storm Lake, Iowa, Verenigde Staten

Hallo allen,

Vanochtend de watervallen van Sioux Falls bekeken en de uitkijktoren beklommen. Alweer een geweldig uitzicht en heerlijk weer.

Vanmiddag een temperatuur van 28-30 graden. We reden door het boerenlandschap van Iowa, veel maisvelden, bonen en grote bedrijven.

Dan een stop in Orange City, een Nederlandse emigranten plaats. Niemand praat er nog Nederlands, maar de Hollandse cultuur is duidelijk aanwezig, met wooden shoes, molens, klokgevels en zelfs een rood wit blauwe vlag.....

Vandaag hebben we 230 kilometer gereden.

Om half 6 arriveren we bij Storm Lake op een mooie RV park aan het water....de mannen maar weer banden plakken, gisteren 1 band geplakt heel trots...maar vanochtend werd geconstateerd dat alle 4 banden lek waren.......die rare stekels toch.........kan het toch uit, de aankoop van een fietspomp en een reparatiedoosje.....

Zitten nu nog buiten een wijntje te drinken....de temp is nog 23 graden....

Tot een volgend schrijven.