Veel miles

17 september 2013 - Sioux Falls, South Dakota, Verenigde Staten

Hallo allen,

Vandaag begon de dag hier erg zonnig en warm, we vieren vandaag de verjaardag van Hielkje, dochter van Gerda en Gooitzen....we hebben met elkaar voor haar gezongen voor de telefoon.

Jacob is als enige van ons gaan zwemmen in het zwembad wat alleen door het zonnetje verwarmd wordt.....ijskoud dus...

We hebben lekker buiten zitten ontbijten, en zijn rond 10 uuur op pad gegaan en hebben in totaal 400 kilometer gereden door de Buffalo grasslands en verder zijn we de Missouri  river overgestoken. Halverwege de dag werd het bewolkt en we zijn geëindigd met regen.

Halverwege onze reis moesten we de klok een uur vooruit zetten, we zitten hier nu 7 uur vroeger als jullie in Nederland.

Lekker gekookt en gegeten, Gooitzen heeft zelfs zijn toetje gehad, doordat Jacob stiekem even op de fiets naar de Mac is gereden om ijs, t' jonkie was helemaal blij...hij wist namelijk al van ons vanmiddag dat er geen toetjes meer waren, en daar was hij toen al wat sneu van....

Hielkje we toosten op je 25ste verjaardag en we wensen je nog heel veel gezonde jaren......PROOST....