Naar huis

24 september 2013 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Hallo allen,

Na 2 nachten gekampeerd te hebben op Campground met een omtrek van een paar miles....ongelofelijk groot en heel erg donker....zonder internet....zijn we nu weer online.

Zondagmiddag zijn we op bezoek geweest bij Jake en Gail en daar kwamen ook John en Chris....dit zijn neven van Gerda en Jacob....ons bezoek werd erg op prijs gesteld....en we hebben er zelf ook van genoten.

S'nachts hebben we aan de Michigan Lake...met Chicago aan de skyline overnacht....heel bijzonder.
Maandag was ons doel om een rondleiding te hebben in de Harley Davidson fabriek...we moesten daar voor 14.00 uur zijn in Milwaukee....maar helaas heeft onze Tom Tom ons in de steek gelaten...en hebben we vele miles gereden en hebben het niet gevonden.....uiteindelijk bij een Harley Davidson shop gevraagd..was het nog 18 miles verder op.....we moesten het dus opgeven....heel erg balen vooral voor Jacob want dit was een wens van hem.

Gelukkig stond het zonnetje hoog aan de hemel.....en hebben we elkaar opgepept en zijn vervolgens naar de bierbrouwerij Miller ook in Milwaukee gereden...daar hebben we een rondleiding gehad met bier proeven...erg interessant en lekker.

Vandaar weer het drukke verkeer in met onze grote RV ......bbbrrrrrr heel erg opletten de wegen zijn slecht en overal zijn ze met de weg bezig...en alle wegen rondom Chicago zitten vol met auto's.
Na een paar uur gereden te hebben zijn we de drukte weer uit en vinden we uiteindelijk pas om 19.00 uur een Campground met weinig faciliteiten..maar we
vonden alles goed....rond 19.45 uur zaten we aan onze laatste maaltijd in ons zo vertrouwde huisje op 6 wielen.
De avond gezellig afgesloten met de restjes drank die we nog hadden.

Half zeven ging ons wekkertje...douchen...eten...in pakken..alle tanks leeg maken...schoonmaken...en rond half negen reden we naar de verhuurder waar we om half tien aan kwamen....ook weer niet makkelijk te vinden...pppppffffff.

HEBBEN NU OOK ERG VEEL ZIN OM ONZE LIEVE SCHATTEN...THUIS WEER TE KNUFFELEN......

Daar alles verder afgehandeld....en om 10.00 uur was onze taxi er, die heeft ons in 45 minuten naar het vliegveld gebracht in Chicago....dit was een pittig ritje...

Helaas komt aan alles een eind...en zo ook aan onze 3 weken vakantie in de USA...we hebben het geweldig samen gehad en heel veel moois gezien..ook dankbaar dat het allemaal goed verlopen is....want het is niet niks om hier rond te rijden met zo'n grote Camper van 10 meter, we hebben in totaal 5100 kilometer gereden ....we zijn dan ook héél erg trots op onze mannen..die dit volbracht hebben....

We zitten nu op het vliegveld van Chicago.....heerlijk in het zonnetje op het terras van het Hilton Hotel.....de koffers konden we gelijk al inchecken...heel wat gesjouw minder.

We komen morgenmiddag jullie tijd om 12.30 uur aan op Schiphol...we hebben dus nog even wat uurtjes te gaan....

We willen jullie bedanken voor de belangstelling, en leuke reacties op onze blog...